مرجع مقالات رسمی طراحی سایت

ساخت وبلاگ


نرم افزار نویسی و IT
شناخت با فیلترهای PHP

فیلترهای PHP را بیشتر بشناسیم
پیش از   طراحی سایت در مشهد ورود به مبحث فیلترهای PHP بهتر میباشد به طور کوتاه و مختصر راجع‌به اپ نویسی PHP اطلاعاتی کسب نماییم. PHP پردازش ابر متنها میباشد که در‌این گویش آیتم به کارگیری قرار می گیرد و این کلمه و واژه یک اسم تلقی می شود. این لهجه برای اسکریپت‌نویسی در اپلیکیشن‌های گشوده گزینه به کارگیری قرار میگیرد و آنها‌را توسعه و گسترش می دهد. یعنی به طور بدون‌پول می‌اقتدار از آن بهره مند شد. با استعمال از این لهجه اپ‌نویسی از صفحه های اینترنت پشتیبانی می گردند.

پس اصولا این گویش php تحت عنوان حامی و پشت صحنه یک محتوا کار می‌نماید. لهجه نرم افزار نویسی php تاثیر خویش را بر مقر داده میگذارد و با استعمال از قابل انعطاف‌افزارهای خاص می‌اقتدار این لهجه نرم‌افزار‌نویسی را بر روی سرورها فعال نمود. بیشترین عملکرد PHP در گسترش اینترنت میباشد. آنچه PHP را از javascript متمایز می‌نماید، آن میباشد که کدهای گویش اپلیکیشن‌نویسی PHP بر روی سرور انجام می شود و ورقه‌ی HTML ساخت و ساز می‌نماید. با این شیوه می‌قدرت اینترنت سرور خویش را تنظیمات کرد و تک تک پرونده‌های HTML خویش را با PHP پردازش نمود.

 

ویدئو پییشنهادی : فراگیری اپلیکیشن‌نویسی اینترنت با لهجه PHP و قاب‌ورک لاراول
یادگرفتن نرم افزار‌نویسی اینترنت با لهجه PHP و قاب‌ورک لاراول

 

شایسته ترین نکته‌ای که برای استعمال از این لهجه می قدرت مطرح کرد آن میباشد که برای یوزرها مبتدی بسیار معمولی میباشد و در عین درحال حاضر کل خاصیت توسعه یافته را برای یک نرم‌افزار‌نویس رشته‌ای نیز مهیا می‌نماید. تایپ کردن اسکریپت‌ها با به کارگیری از PHP حتی‌در یکسری ساعت نیز میسر گردد ولی نباید انتظار داشت که در همین یکسری ساعت رشته‌ای گردید بلکه مستلزم مجال می‌باشید تا رشته‌ای گردید. PHP قابلیت و امکان‌های وسیع‌تری نسبت به اپ‌های دیگر داراست. سه مورد مهم برای به کار گیری از اسکریپت‌های PHP وجود دارااست:

 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 255 تاريخ : شنبه 9 اسفند 1399 ساعت: 18:29

هدر قشنگ برای تارنما

هدر وب سایت ت  طراحی سایت در مشهد اثیر مثبتی را بر روی نظرها اشخاص میگذارد. هدر جزو گروه هایی است که برای جالب خیس شدن فرصت متعددی را نیاز داراست تا در غایت یک هدر خوشگل برای تارنما به وجود بیاید. فقط با جستجوی معمولی میتوانید با هزاران هدر قشنگ برای وبسایت رو به رو گردید و ایده های جالبی را بگیرید.

بنابر گفته ی گوگل بازدید کننده هنگامی که وارد ساخت وب سایت میگردد تنها در دو ثانیه نخستین تصمیم میگیرد که وب سایت متبوع اثر گذار بوده و شخص را به نیازشان می‌رساند یا این که خیر پس کوشش نمایید هدری را پباده سازی فرمایید تا این شم را به اشخاص بدهید.

 

سایز هدر وب سایت

ممکن میباشد سوالی برای شما پیش بیاید که به هیچ عنوان سایز هدر وب سایت چقدر است؟ سایز هدر وبسایت استاندارد با دقت به مانیتورهای اینک 960 پیکسل در لحاظ گرفته میشود که طول هدر مربوطه بستگی به قالب متبوع دارااست که بر طبق آن متغیر است که میتواند از 75 به بالا باشد.

 

فوتر خوشگل برای تارنما

فوتر هم مانند هدر از اهمیت بالایی برخوردار میباشد. دقت فرمائید که فوتر خوشگل برای وب سایت نیازمند رعایت مواقعی میباشد که به جذب یوزرها بیانجامد. برای پباده سازی فوتر خوشگل برای وبسایت هم می بایست از طراحان ماهر یاری بگیرید. از پباده سازی کردن به هم ریخته پرهیز کنید و از فوتر معمولی برای تارنما خویش به کار گیری فرمائید.

 

سوالهای مربوط به هدر وب سایت:

به کار گیری از چه رنگ هایی برای هدر وب سایت مطلوب میباشد؟

استعمال از رنگ های تکمیل کننده برای بگراند هدر تارنما بسیار آیتم ی قابل قبولی است. اعتنا فرمایید که در تعیین رنگ ها و فونت ها رنگی که دیده را اذیت نماید ابدا در هدر تارنما خویش به عمل نبرید.

 

هدر تارنما چه تاثیری بر روی یوزرها دارا هستند؟

دیدنی میباشد بدانید که سازه بر گفته‌ی گوگل مخاطب بعد از ورود به وب سایت در پهنا 2 ثانیه تصمیم میگیرند که در وبسایت به یادماندنی شوند و یا این که آن را شکاف نمایند پس دقت فرمائید که بر روی پباده سازی هدر خودبسیار دقت نمائید.

 

تفاوت هدر با فوتر در چیست؟

هدر در بالای برگه از وب سایت جای دارد و اطلاعاتی که مایحتاج میباشد یوزرها آن را ببینند قرار داده می‌گردد ولی فوتر در آخری نصیب از شیت وب سایت جای‌دارد و داده ها حدودا ضروری را در باطن آن قرار می‌دهند.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور web01 بازدید : 210 تاريخ : سه شنبه 5 اسفند 1399 ساعت: 17:51

به چه دلیل برنامه نویسی Rust یاد بگیریم 


به چه برهان اپ نویسی Rust حافظه بگیریم
Fateme, 2 ماه پیشین 0 5 دقیقه 269
به چه استدلال نرم افزار نویسی Rust خاطر بگیریم
در   طراحی سایت در مشهد صورتی می خواهید درباره با لهجه اپ نویسی Rust اطلاعاتی به دست آورید، نخست می بایست بدانید که گویش‌های نرم افزار‌نویسی c و ++c جز لهجه‌های نرم‌افزار‌نویسی میباشند که هیچ‌وقت کهنه نمی شوند چون امروزه نیز از آن ها به کار گیری متعددی می‌گردد.

 

ورقه پییشنهادی: فراگیری نرم افزار نویسی از صفر
یادگرفتن اپلیکیشن نویسی


غیروابسته از ورود لهجه‌های نرم افزار‌نویسی جدیدی که به عرصه تکنولوژی وارداتی‌اند ما بایستی این حقیقت را بپذیریم که c و ++c هیچ جایگزینی ندارند، ولی به صورت کلی هنوز هم این گویش‌های نرم افزار‌نویسی بروز‌رسانی میگردند و اپلیکیشن‌نویسان درپی بهبود آن ها میباشند.

گویش نرم‌افزار نویسی Rust ورژن ارتقاء یافته گویش نرم افزار ‌نویسی C میباشد. در سال ۲۰۱۴ این گویش به وسیله موزیلا عرضه شوید و طی مجال کوتاهی محبوبیت متعددی دربین یوزرها پیدا کرد.

دیدنی میباشد بدانید که سایت StackOverflow در سال ۲۰۱۸ میلادی آماری راجع به با گویش‌ های اپ‌نویسی منتشر کرد که در آن از لهجه Rust تحت عنوان دوستداشتنی‌ترین لهجه اپلیکیشن‌نویسی در دنیا مذکور گردیده‌است.

به چه عامل اپ نویسی Rust خاطر بگیریم

گویش اپلیکیشن نویسی Rust
بضاعت و توان در موازی سازی، امنیت بیشتر خاطر و سرعت بالا ازویژگی‌های گویش Rust میباشد که باعث توسعه و گسترش و محبوبیت آن گردیده‌است. سه خصوصیت بیان شده در فوق تا حدودی از نقاط ضعف گویش‌های اپ‌نویسی c و ++c محسوب میگردند.

Rust یک گویش‌ اپلیکیشن‌نویسی سیستمی میباشد که به طور متن گشوده ارائه شده و بوسیله گروه‌ای از توسعه و گسترش‌دهندگان به وجود آمده میباشد.

گویش Rust از لهجه‌های نرم افزار نویسی سیستم‌های آزمایش گردیده، تاسیس شده است. این لهجه در اختیار گرفتن و سعی گویش‌های سطح بالا را با هم مخلوط می‌نماید.

 

 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 237 تاريخ : دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت: 18:11

فولدر pdf گوگل (نسبتا دیرین ولی در عین حالا دارای ربط) راجع به  طراحی سایت در مشهد  بهینه سازی نماد می‌دهد که گوگل انتظار تغییرات و تفاوت ها در استعمال از اینترنت را داراست و آنان را پردازش می‌نماید، هرچند مثالها هیچوقت استعمال چندگانه از H1 را آرم نمی‌دهد.
تگ هدر چیستسازمان W3C چنین پیشنهاد می نماید:
عناوین را بر طبق مقام (یا این که سطح) آنان استعمال نمائید. مهم ترین تیتر دارنده درجه ۱ (
)، و نادر اهمیت ترین تیتر سکو ۶ (
) میباشد. عنوانهای با جايگاه برابر یا این که درجه فراتر یک قسمت نو را آغاز می‌نمایند، عنوانهای با سکو تحت خیس، قسمت های جدیدی مرتبط با قسمت های بالایی را استارت می نمایند.
از مداد پرت کردن یک تیتر قادر است حیران کننده باشد و در شکل قابلیت و امکان می بایست از آن اجتناب گردد:
مطمئن گردید که فورا بعداز
تگ
بکار نرفته میباشد.
شایان بیان میباشد که در مثال های آموزشی خویش، سازمان W3C فقط از یک آیتم از H1 به کارگیری می‌نماید.
تگ هدر چیستو در نمونه ذیل:
تگ هدر چیستدر غایت، کلاً تعداد تگ H1 به وب سایت متبوع شما و مخاطبان آن بستگی دارااست. بعلاوه تلاش فرمائید به صورت کلی تارنما یک روش اثبات را برای به حداکثر رساندن قابلیت و امکان استعمال بکار ببرید.
در آغاز برای مخاطب خویش پباده سازی را اعمال دهید زیرا گوگل به اندازه کافی هوشمند میباشد تا کیفیت شما‌را تشخیص دهد. اینجانب ترجیح می دهم آن را معمولی نگه دارم و صفحه ها را به گوگل در فرمت معمولی ای ارائه کنم که گوگل بتواند آن‌ها را بخواند و بر پایه ی آن درجه بدهد.
 
مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 223 تاريخ : يکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت: 23:22


تگ تایتل

تگ تایتل در بهینه سازی وبسایت


صحیح  طراحی سایت در مشهد  مثل این میباشد که هنگامی به کتابخانه مراجعه کرده و درخواست کتاب خاصی دارید، مسئول کتابخانه با تیم بندی های متفاوت، کتاب گزینه نظرتان را خیلی سریع خیس در اختیارتان قرار می‌دهد.
بهینه سازی با ساخت و ساز یک نقشه دیجیتالی، به یوزرها امداد می نماید تا مفاهیمی را که علاقمند به آن می‌باشند، بسیار سریع خیس پید ا نمایند. این عمل با استعمال از تگ های متعدد و seo های قانونمند جاری ساختن میگیرد.


تگ هدر(Header Tags)

اهمیت تگ هدر در بهینه سازی وبسایت


تگ ها ، به عبارتی عنا وین صفحه ها تارنما می‌باشند. یاری می نمایند که خواننده زمینه کلی را شعور کرده و به همین خواسته در قسمت کاغذ اکران نتیجه ها موتور کاوش نماد داده می‌شوند.این تگ ها به یوزرها یاری می نمایند قبلا که بر روی برگه ای کلیک نمایند، از زمینه کلی آن آگاه شوند.
یکی‌از مهم‌ترین تگ ها هم برای یوزرها و بازدید کننده های وب سایت و هم برای جستجوگرهای وبسایت تگ تیتر یا این که تگ (Title ) میباشد . متنی که درون این تگ قرار می گیرد تیتر برگه را معین میکند که در Title bar مرورگر به یوزرها نشان داده میشود.
این تگ بسیار در بهینه سازی و سئو تارنما اثرگذار میباشد. به خصوص هنگامی که می‌خواهید تیتر مهم برگه خویش را تعیین فرمایید. افزون بر آن، با تایپ کردن داده های این تگ به مخاطب یاری میکنید که مورد شیت شمارا به راحتی تشخیص دهید. دقیقا به عبارتی کاری که درسئو و seo وب سایت نیز ایفا می گردد.


متا تگ ها در seo وبسایت

متا تگ ها در بهینه سازی

متا تگ ها داده های متنی میباشند که محتوای برگه را برای موتورهای جست و جو تعریف می نمایند و به آن ها یاری می نمایند تا متوجه شوند مسئله آن کاغذ چه می‌باشد.


برهان اهمیت بیشتراز حد هدرها د ر بهینه سازی وب سایت چه می باشد؟

تگ های هدر تحت عنوان یک شیوه قراردادی برای معلوم کردن قسمت های مهم یک ورقه گزینه به کارگیری قرار می‌گیرند. در موتورهای کاوش بازه زمانی های متعددی میباشد که از آن‌ها تحت عنوان سرنخ برای درک کردن مورد صفحه های به کار گیری می‌گردد. در صورتی کلماتی که کاغذ شما بر پایه ی آنها شالوده ریزی شد‌ه‌است در تگ هدر گنجانده خواهد شد، شانس شما برای حضور در نتیجه ها کاوش ارتقاء مختصری خواهد داشت.


سئو و seo تارنما


وقتی که نوبت به سئو موتورهای کاوش (بهینه سازی) می رسد، متغیرهای مختلفی وجود داراست که با سکو بندی شما مساوی میباشند؛ با این درحال حاضر، هدر ها یکی مهم‌ترین کارداران در حیث گرفته میشوند.
هنگامی کلام بر رمز بهینه سازی و seo وبسایت می‌گردد مرتب سازی هدرها و تگ ها بسیار کلیدی میباشد. به دلیل آن که به موتورهای کاوش مثل گوگل و بینگ امداد می نماید و منجر فهم و شعور بهتر موضوعات در یک شیت از تارنما می‌گردد.هنگام ساختن یک برگه وبسایت اصلی میباشد که از ساختار قیفی استعمال فرمائید. این ساختار از تگ های تیتر و تگ های هدر به کارگیری می نماید که براساس سلسله مراتب H1 تا H6 میباشد. H1 تیتر شیت اینترنت میباشد که اکثر وقت ها تگ تیتر میباشد؛ در حالی که H2 ها موضوعات یا این که تگ های هدر می باشند. H1 زمینه کلی سایت میباشد، در حالی که H2 زیرشاخه میباشد، بعد از آن H3 to H6 پایین قسمت H2 میباشد.با به کارگیری از لغات کلیدی در تگ های هدر و تگ های تیتر، موتورهای کاوش به راحتی متوجه خواهند شد منزلت شیت شما چه می باشد و در حاصل کاوش تارنما شمارا نشانه میدهند.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور web01 بازدید : 206 تاريخ : شنبه 2 اسفند 1399 ساعت: 22:35